Tuincentrum Tielens is een welbekend tuincentrum in omstreken wat jaarlijks enorm veel bezoekers aantrekt. Zij hadden nood aan een nieuwe vormgeving en gingen de samenwerking met Devenox aan om een redesign door te voeren. Voor onze klant was het belangrijk om de bezoeker zo duidelijk mogelijk te kunnen informeren over het grote aanbod dat Tuincentrum Tielens biedt. Devenox heeft dan ook een uitgebreide website ontwikkelt met oog voor conformiteit om de bezoeker goed wegwijs te maken op de website. Dit alles in een gebruiksvriendelijk design voor jong en oud.

Ook online op social media is er heel veel te doen rond tuinen, tuinonderhoud, bloemen en planten.

De juiste sfeer op deze kanalen is net zo belangrijk, omwille hiervan heeft Devenox dit voor zijn rekening genomen om alles mooi op elkaar te doen afstemmen. De social media kanalen worden onderhouden, opgevolgd en voorzien van kwalitatieve foto’s die onze huisfotograaf ter plaatsen maakt. Zo zullen er ongeacht het seizoen prachtige sfeerbeelden circuleren op social media.

Adverteren op social media

Om onze klant volledig te ontzorgen en te streven naar efficiënte advertenties, verzorgt Devenox de online campagnes die onze klant nog meer in de kijker zet. Zeker om op het juiste moment de juiste promoties aan de man te brengen wordt er gewerkt met een duidelijke transparante agenda. Doormiddel van verschillende tools worden de campagnes geanalyseerd en concreet opgevolgd zodat er bijgestuurd kan worden om een maximaal rendement te bekomen.