CTH Chiptuning

CTH Chiptuning is de plek voor kwaliteitsvolle chiptuning voor vrijwel alle merken auto’s. Om het groeiende aantal bezoekers nog beter te bedienen, vroeg CTH Chiptuning Devenox om een nieuwe website te ontwikkelen. Een van de wensen van CTH Chiptuning was dat bezoekers eenvoudig per auto de mogelijkheden zouden kunnen verkennen. Daarom integreerde Devenox een custom database zodat ieder model kan worden opgezocht. Van een Fiat 500 tot een Ferrari F 456.

Een custom database voor alle modellen

Om potentiële klanten van CTH Chiptuning nog beter te kunnen helpen, integreerde Devenox de complete chiptuning database in de nieuwe website. Hierdoor kunnen bezoekers direct ontdekken wat de mogelijkheden en kosten van chiptuning voor het model auto zijn. Hierdoor worden veel vragen voorkomen en krijgen bezoekers direct duidelijkheid.

Effectieve geanimeerde advertenties

Doordat er veel concurrentie bestaat tussen verschillende chiptuningbedrijven, moeten de advertenties van CTH Chiptuning opvallen. Wij hebben daarom gekozen om de advertenties te animeren. Hierdoor vallen de advertenties van CTH Chiptuning meer op en kunnen ze zich onderscheiden van concurrenten.

Cross-channel communicatie van huisstijl

De iconische huisstijl van CTH Chiptuning wordt met iedere marketinguiting verder uitgedragen. Dit stelt ons in staat om de identiteit van CTH Chiptuning naar buiten te communiceren en de merkbekendheid van CTH te verhogen. Geïnteresseerden herkennen hierdoor direct een advertentie als een uiting van CTH Chiptuning.

User experience gaat door in de retargeting

Behalve op Facebook adverteert Devenox ook voor CTH Chiptuning op Instagram. De iconische stijl die bij de doelgroep past, staat hierbij centraal. Mooie en snelle auto’s op de Instagram-feed van echte liefhebbers. Door middel van effectieve retargeting kunnen vervolgens bezoekers geactiveerd worden om de website van CTH Chiptuning te bezoeken.