NL
EN
Horemans Houtskeletbouw

Horemans Houtskeletbouw

Omschrijving
Van dit passievolle familie bedrijf kregen we veel ruimte om een krachtige rebranding neer te zetten. Voor het logo kozen we voor iets puur en krachtig in zijn eenvoud met een transparant design waarin diverse herkenbare elementen in verwerkt zitten. Allereest de H van Horemans, de vorm van een huis, een wat abstractere benadering van 2 pijlen die verwijzen naar recyclage en aansluitend duurzaamheid.
Opdracht
www.horemans-hsb.be

- webdesign
- webontwikkeling
- rebranding
- content creation
- social media- & Google marketing
- Drone videografie & fotografie
klant

Modern, vernieuwend

Door onze inhuis fotografie en niet te vergeten drone service was het een evidentie om professionele beelden te verwerken in het design. Uiteraard kozen we ervoor om te werken met echte mensen, de vakmannen die van Horemans, Horemans maken. Door dit te combineren met drone beelden konden we met alle gemak een juist en betrouwbaar beeld neerzetten van Horemans Houtskeletbouw.
Modern, vernieuwend
Drukwerk

Drukwerk

De professionele beelden en nieuwe huisstijl werden aansluitend gebruikt om mooie visualisaties te laten drukken. Naar aanleiding van de opendeurdag werden er notitieblokken, balpennen, draagtassen en banners ontworpen. Maar ook voor het dagdagelijkse ontwierpen we werfdoeken, werfbordjes en reclameborden.

Interviews klanten

Om de waarden van dit familiebedrijf nog meer te benadrukken hebben we ervoor gekozen om interviews met diversen klanten in beeld te brengen. Deze interviews scheppen een duidelijk beeld van wat u kan verwachten bij een toekomstige samenwerking met Horemans Houtskeletbouw.
Socials & opvolging

Socials & opvolging

Ter aanvulling van deze volledige nieuwe mijlpaal in zijn geschiedenis, werden de social media kanalen aangepakt en content gecre?erd om ook online de nodige levenslust uit te stralen. Door de maandelijkse analyse van de blijvende datestroom die we verzamelende en nog steeds verzamelen, zorgde(en) we voor de nodige bijsturing en aanpassingen om de conversie een continue stijging toe te kennen.

Website in het nieuw

Bij een rebranding hoort natuurlijk ook een nieuwe website. Dit is het belangrijkste uithangbord voor een bedrijf in de digitale wereld. De website moet dan ook de kernwaarden van Horemans vertegenwoordigen. Een professioneel bedrijf met jarenlange ervaring, en persoonlijke service. Door middel van de juiste foto's en videos brengen we deze waarden over aan ons online publiek.
Website in het nieuw