NL
EN
Euroquip

Euroquip

Omschrijving
Na de digitale lancering van het nieuwe product dat Euroquip ging verdelen, NRGkick, een slimme laadkabel voor elektrische wagens, stoomde we de oude website klaar. Door de op maat gemaakte website uit te rusten met de nieuwste technologieën staat er nu een solide basis klaar, gericht op SEO en snelheid.
Opdracht
www.euroquip.be

- webdesign
- webontwikkeling
- product lancering
- digital marketing
klant

Opfrissing website.

De oude website werd volledig van de grond opnieuw opgebouwd zodat we de nieuwste technologieën konden gebruiken en het CMS gebruiksvriendelijker konden maken. Ook hier wordt alle content vanuit de website gecreëerd, zoals realisaties en nieuws, waardoor het makkelijk te sharen is op de verschillende social media kanalen.
Opfrissing website.

Digitale product lancering.

Voor de nieuwste onderneming van Euroquip, EV-quip, werkte we een volledig plan uit om de slimme laadkabel op de digitale markt te zetten. Met behulp van een eigen website, geïntegreerde webshop inclusief online betalingssysteem en enkele wel uitgedachte digitale campagnes, wisten we maandelijks meer dan 250.000 mensen te bereiken.

Digitale marketing.

Om het nieuwe product zo snel mogelijk de digitale wereld in te sturen zetten we enkele gerichte campagnes op via verschillende social media kanalen en Google met als gevolg een overstroming van websitebezoekers! Met behulp van een strakke planning en constante aanwezigheid op de sociale media kanalen wisten we "early doubters" om te zetten tot early adopters.
Digitale marketing.